Blogg design + IDOL FINAL

BÖrjade göra om min blogg design igår men tappade orken totalt.. ser därför lite halv fult ut nu, men ska då jag får orken tillbaka göra färdigt helt och hållet :)

Så vad händer ikväll.. Jo det är ju IDOL!!! Gud vad jag har längtat efter finalen och jag verkligen hoppas hoppas att det är Erik som vinner ;) Om han inte vinner så är svenska folket ton döva rakt igenom !?  Vem vinner och vem försvinner?

Det sorgliga med allt detta är att jag följt Idol varje fredag coh längat efter finalen.. och jo vad händer, tittar i våra kalender och ser att vi ska spela match ***** så då missar jag allt! Jävla skit :/  Nästan så att man skulle vilja hoppa matchen och se idol ist x) Men då skulle nog inte tränaren bli så glad!





HEJJA ERIK !


Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Jag hajjar på Erik, han är mer Idol för mig. Medans Calle bara är jävligt cool typ :]

2009-12-11 @ 18:10:51
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0