BUSA OSS FRAM

Klockan är nu runt halv 11 och det känns redan som att jag hunnit med en hel del på morgonen. Har hunnit varit iväg och pratat med en person som ska hjälpa med sökande av jobb mm.. har sen hunnit städa och he igång en tvättmaskin och så har jag även hunnit fixat och stätat där katterna håller till :)  

Helgen i sig känns som att jag hunnit med mkt, fredagen bestod av Idol och sällskaps spel.
Under lördagen hände det väl inte spec många knop, men därimot under kvällsidan han jag med hur mkt som helst. Var först en sväng till Norrfjärden och såg på film/Mkt prat och mkt skratt med helt underbara människor :) Var hur mysigt som helst <3


Dolan's cadillac


Då klockan närmade sig halv 12 drog jag in till stan igen där det slutade med att jag och 6 bilar till var ute och sladdade och lekte oss fram i stan. Riktigt jävla roligt trotts att jag har framhjuls drivet, men det gick ändå hyffsat;)  Men det blir bakhjuls drivet tills nästa vinter kan jag lova!
Måste säga att det är otroligt roligt då det är så många bilar som är ute och kör WOOHOO :D
Hoppas det blir av snart igen :D   


(6 Bilar + Barbie Volvon som stod bakom mig)




Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Jag var ju inne i stan 12 på kvällen på lördagen o körde bil ensam tänkte ringa dig men tänkte att sov då :D kul att leka med bilarna ;)

2009-12-07 @ 17:08:47
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0