Cafe piteå

Träffade  tobbe och ... kommer inte ihåg vad han heter pinsamt :S  Iaf träffade dom 2 idag på Cafe piteå där vi lunchade ihop och planerade kort om morgon dagen då vi startar igång vårat arbete med barn.
Blev dock inte så lång planerings tid.. max 15 min sen resten av den timmarna satt vi mest och pratade om allt mellan himmel och jord. Förstår inte riktigt vad det är med mig och att äta mat..vad jag än gjorde, gick allting snett och det flög mat hit och dit :S det var mat överallt!! Aja Dom hade det fruktansvärt roligt åt det iaf, och det glädjer mig att jag kan få andra att le :)  Efter allt skratt vandrade vi genom stan en snabbis, var ju in på stans bästa affär Inter sport x) 

Haha vilken dag det har varit idag.. Helt otroligt har den varit :P hoppas ni haft en lika bra dag/kväll som mig =)


Fotograf: Natalie (nallelie.blogg.se) Super fin fotoblogg!
Modell: JAG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör jag nästa gång :) Krams Slem

2009-12-08 @ 20:37:01
Postat av: *Nallelie*[foto,vardag]

nå tack :)<33

2009-12-10 @ 22:22:34
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0