Ramla med datorn :S

 

Söndag

Under söndag morgon som det faktisgt var då vi kom hem skulle jag trött som jag var hjälpa Tommy med att bära in hans dator. Han tog skärmen tangentbordet mm.. medans jag fick ta "databurken". Där vi gick var det is så med andra ord väldigt halt så Tommy säger till mig HALLKA INTE! Ungefär en halv sekund senare halkar jag....slog mig på isen ganska hårt MEN jag räddade datorn ;) Tur det hade inte haft råd att köpa en dator i dagsläge! (Man ska aldrig säga sånna där säker för då händer det konstigt nog).
Kvällen/natten/morgonen slutade väldigt bra endå, fick ligga i sängen och titta på den person som jag bryr mig mest om i hela världen och tänka "Gud vad jag Älskar honom och han är min bara min! <3"


Kärlek Värmer <3



(Hinner inte riktigt skriva allt som hände igår.. måste ila skriver då jag kommer hem efter det att jag och tobbe varit projektledare)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Kärlek är underbart :*

2009-12-14 @ 16:50:25
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0