Lucia vaka

Luciavakan är så gott som över.. om jag ska vara ärlig så är det första gången som jag vakar då det är lucia!  Klockan är ju nu jävligt sent eller tidigt kanske man ska säga.. känner att man börjar bli lagomt trött då vi lanat hela gårkvällen/natten och samma denna natt! Jag har haft en fruktansvärt bra helg och trodde aldrig att jag skulle spela CS i hela mitt liv men nu blev det så och tycker att jag blivit gode bra på det  nu under helgen ;)
 
När inlägget är skrivit klart blir det hem gång snarast.. Orkar inte tjorva mer med datorer eller spel som jag inte är riktigt 100 på, försöker göra så gott jag kan för att klara mig själv så att folk slipper hjälpa mig! Men det är som sakt väldigt svårt då jag i övrikt har väldigt svårt att fatta allt vad det gäller datorer + att nästan allt är 90% på engelska och bara där skiter det sig.. Känner nu att tålamodet håller på att bli jävligt kort pga av trötthet max3 timmars sömn på 2 dygn :S sen så får jag kort stubin då jag är hungrig..... Trotts detta har det varit otroligt roligt under kvällen :)

Nä nu blir det hem färd, så jag säger godnatt till de som också vakat och godmorgon till det människor som ska upp tidigt :)

GODNATT :)   


Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Hopppas du sov gott :-)

2009-12-13 @ 14:57:53
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: *Nallelie*[foto,vardag]

haha emme = den nya CS nörden ? ;)

haha skojjja :)<33

2009-12-13 @ 18:37:12
URL: http://nallelie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hur orkar du människa!!

2009-12-13 @ 22:07:59
URL: http://leijoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0