Projektledare

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så ramlade jag ju med datorn och slog mig -.- av någon anledning så satte jag mig typ på knä så mina knän och def smal benet på båda bena är sjukt ömma och ont har jag också!  
Var iväg iadg och var projektledare med tobbe på en skola i bergsviken :) Denna gång var det faktisgt bara tjejer eftersom att det blir så många då killarna kommer... och det är så himla kul att se att det finns ett intresse för innebandy inom tjejernas sida. Iaf så skulle jag blåsa i gång en tekning, han inte mer än att  lägga ner bollen så var spelet igång på allvar! Ska till att vända mig därifrån då jag känner smärta på mitt vänstra smal ben "ONT GJORDE DET + ATT JAG GJORDE ILLA MIG DÄR DÅ JAG RAMLADE"
Jo då är det en tjej som ska safta på bollen men missar totalt och träffar mig ist! MAN kan ju inte svära heller eftersom att man är med barn, så bita sig i tungan och hålla munnen.. inte lätt men ett måste :)



Men annars så är det hur roligt som helst att fara iväg och spela med barnen :)



Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Vad roligt :D Så du är innebandy lärare typ eller?

2009-12-15 @ 16:19:45
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Jenny

ska du på after x-mas?

2009-12-16 @ 16:33:21
URL: http://drivenunder.blogg.se/
Postat av: Nallelie [foto,vardag]

Men snälla ! :O Kan du inte skriva nå nytt? ! :O

2010-02-13 @ 10:15:57
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0