FIN Främmande =)

Idag kom en mycket efterlängtat och älskad vän och hälsa det på =) kan ni gissa vem ?

En person som flyttat ner till övik för att spela hockey... aa jag tror att dom som känner mig och denna person vet att det är JOHN som jag pratar om :D och måste säga att det var rikitigt roligt att få träffa han och prata om allt mellan himmel och jord :)  Han dock bara vara med han en snabbis eftersom att han var tvungen att fara hem och ordna förfesten innan PDOL, så vi ska var med varandra på söndag oavsett hur dåligt vi lär må efter lördagen x) 

Måste bara få dokumentera att han har blivit skäggig och att han passar bra i det :D har ingen bild på det men får väl ta en bild på söndag så att ni får se :) Jag tror att ni inte skulle känna igen han om ni skulle se han på stan haha, han ser så mkt äldre ut med skägg :D Tänk att denna pojk fyller 20 om bara några veckor WooHoo :D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Duuu, jag fick en chock när jag såg honom. Blev en jätte kram sen stod jag och stirrade bara och tyckte han såg jätte konstig ut xD



Men håller med, han såg myyycket äldre ut! xD

2009-07-25 @ 11:30:23
URL: http://liisasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindberg

John blir en stor karl snart :) Kul att ni hade det trevligt :D

2009-07-25 @ 13:03:05
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0