Lördag

Tjena Tjena :)  Först och främst vill jag påpeka att det är dåligt väder här uppe i Piteå, munligt men soler spricker faktisgt fram då och då WooHoo :O känner att man har blivit lite bortskämd av värmen som varit i helgen är nu endast 15.5 ....... KALLT !!
Förra helgen var det Öjebymarknaden, jag och min familj var där och kolla läget. Jag och min mor hittade ett ställe där som sålde smycke delar där vi då shoppade lös för några kronor :)

Har haft lite att göra idag så jag tog fram det jag köpte + en gammal kedja som jag hittade i mitt smyckeskrin och gjorde mig ett halsband :)
Enkelt och snyggt helt i min smak 

                                                 
                                                                           
                                                        



 
                                                                            

                       Vänster: Lev livet   -   Höger: Vild och vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0