*MUMS*

Har ganska precis kommit hem från Älvsbyn där jag och min familj varit och hälsat på min mormor, Fredrik och Staffan. Åt god mat med en saftig efterätt *mums* Älskar att vara hos mormor, hon bor på en stor tomt ute på landet där man kan vandra ostört och fundera på alla det tankar man har, det är en sån fridfull stämming, man får ett lugn i kroppen som man verkligen behöver för att kunna slappna av!  Älskar detta ställe på jorden <3


 

Lugn och ro där vill jag bo



Osså har vi ju Tindra som tycker om att hitta på allt bus som går! Hon tycker spec.. om att fara ner och bada i lillsjön eftersom att hon igenterligen inte får det pga av att hon så lätt får vatten exem! Sen är det ju rolig också då bonden varit och ny lagt ut koavföring på ängarna så att man kan fara och rulla sig i det så att man lucktar Hallon tårta x) Trotts alla busigheter så har hon sin charm och är  Mormors GULDKLIMP <3 


Prat om Tindra !!

- Det sitter långt in
- Ja visst är det så!
JAG -  Hon skulle inte göra en fluga förnärmd!!!!
STAFFAN - Hon åt faktisgt en spindel idag!!







Idag så var jag och syrran på jakt efter Foppa tofflor "(en viss hund har ätit upp våra!)" och bara för att vi sökte det,  så hittade vi inga Foppa Tofflor  :S   iaf.. inga vanliga Foppa Tofflor :( men vi hittade ju en massa  andra saker som vi köpte istället haha x) Ska dock slita bort dom dära fula rosetterna och hjärtarna! Skorna duger gott och väl till att duscha med, nu då vi ska iväg och campa på olika campingar :)

Vad tycks ? Snyggt eller fult?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Volcom (y)

2009-07-09 @ 01:04:37
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Tommy "W3ST3R" Vesterlund

Dags att uppdatera nu...va ju längesen :P

kram

2009-07-18 @ 01:34:52
Postat av: jag

haha kanske det kanske :P är ju över 2 veckor sedan jag hade internet :D

2009-07-24 @ 14:37:27
Postat av: AMANDA FALK

vilken vacker bild högst upp :D

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-07-26 @ 22:46:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0