PDOL

Tja nu sitter man här på söndag kväll och känner att en tupplur hade suttit fint, dagen har varit lite smått jobbig bakis och trötthet. Men det var def.. vart det, eftersom att jag hade det så otroligt roligt igår på PDOL :D  Var länge sedan jag hade så himla roligt, allting var bara så lyckat! Super bra förfest med hur många trevliga människor som helst, väl inne på området var det sång, dans, tivoli och lyssna på artister som gällde. Träffade även lite personer som jag lärt känna via internet och dom var Super trevliga  :)

Det viktigaste är att man har det roligt och banne mig att jag hade <3



( Bild: google)

Visste ni att:

-Piteå Dansar och Ler är med sina 120 000 besökare en av Sveriges största gatufestivaler.
-Piteå Dansar och Ler är en av dem första att arrangera en gatufestival i Sverige


Kommentarer
Postat av: Lisa

..Och ändå så tar dom aldrig med PDOL i reklamer eller tidiningar för olika festivaler i Sverige.. Men massa små tjafs tar dom med :S

2009-07-26 @ 21:40:59
URL: http://liisasamuelsson.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja verkligen!

2009-07-26 @ 23:07:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0