Torsdag

Japp klockan är nu 23.41 då jag börjar skriva på det här inlägget !!  få se nu är ju ett bra tag sedan jag uppdaterade här på bloggen och är pga. av att jag helt enlkelt inte haft orken till det, dåligt jag vet! 

Iaf vad har hänt idag ?  JO  jag har jobbat idag, är 2:a rea dagen idag och det har varit ganska så mycket folk så det har varit hur mkt som helst att göra !! Det sköna är att det har varit lindrigare att jobba idag än vad det var igår, var ju så förbenat varmt ute igår så rörde du på dig det lilla mista så blev du grymmt svettig, slö, törstig :S  vet inte hur många loka flaskor vi hällde i oss ? men vi tömde då iaf.. ett litet kylskåp med locka!! :O



                                            







Den här killen har tappat vettet !!
Vars någonstans är detta snyggt? ser ju ut som ett flygplan !! :S
 
                                            

                                                                           Tycker inte ni det också ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0