Tur.. or not

Sitter med en filt och slö tittar på Antikdeckarna då en av mina naglar lossnar (lösnaglar) går och hämtar nagel limmet som är rosa och jag har på mig mitt nya vita linne!! Sätter mig ner i skin soffan igen och öppnar korken och vad händer ? Behöver jag säga mer än att jag har en rosa fläck på mitt linne :/ Usch vilken otur man får ha !!
 
                                                


Har tänkt på en sak.. då man har långa naglar blir alla dom simplaste sakerna komplicerade :O är ju givetvis en vanesak men om du inte är van är det lite jobbigt. Tänkte på en sån enkel sak som att ta hudkräm från en burk! När du tagit hudkrämen och använt den klart så har man ju hur mkt hudkräm som helst under naglarna :S 
Skulle idag till att ta på mig mitt halsband och det är ju en väldigt enkel sak men det tog mig 10 minuter att få på det :S helt vansinnigt !! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha helt klar. Värst är det när man nyss limmat fast lösnaglar. Går knappt skriva på mobilen. Obehagligt. xD

2009-07-05 @ 15:22:16
Postat av: Caroline

Haha älskar att ha långa naglar, har dock tagit bort mina men när jag kommer hem blir det nytt! :D

2009-07-08 @ 10:45:23
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0