EMO?

Det är varmt och skönt väder ute idag och så har jag varit inne i stort sett hela tiden :S Då funderar man ju varför man vart inne! Igår började jag fundera hur jag skulle ha sett ut om jag var svart sminkad runt ögonen
( Målar sällan svart runt ögonen efter som att jag inte tycker att jag passar i det! )  så jag började Photoshopa en bild och så här blev det ....! Olikt mig som tusan!




Idag fick jag en briljant ide! Att Photoshopa är ju inte desamma som att det skulle ha gjorts i verkligheten, så idag har jag inte haft något spec.. att göra så jag tog tillfället i akt och sminkade mig för att se hur det ser ut på mig i verkligenheten!
(slarvigt sminkd)

Så här blev det ..




Vad tycks? bättre i verkligenheten än photoshopat?!

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

bli emo!



Nejnej är grymma emme :)

hon är allt bäst :D

2009-07-30 @ 22:52:59
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindberg

uppdatera =D

2009-08-06 @ 11:31:28
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0