måndag

Oj oj vilken dag det varit idag !! vaknade runt 11 snåret hoppade i kläderna och tog bilen till vårdcentralen!! Sen efter det for jag till arbetsförmedlingen för att skriva in mig att jag är arbetssökande och en sak är ju säkert, det är *helvetes* komplicerat att bara skriva in att man söker jobb! Massa frågar hit och dit sida efter sida :O tog mig typ timmen att fylla i allting :S gick ju bra endå! Ska dit igen på onsdag och prata med någon snubbe och jag hoppas att det går bra och att man inte är allt för nervös !! :S

Har även hunnit förbi där mamma jobbar och kolla läget, är ju i stan så det blev att gå på stan en liten sväng också. Tanken var den att jag skulle gå och köpa mig en bikini topp men ist kom jag hem med 2 tröjor haha inpulsköp !! 

Klockan har ganska så precis varit 4 och det innebär att jag ganska nydligt ätit frukost :S ursch så sent men har inte hunnit tidigare idag :S


           

Jätte dålig bild men den skulle passa super fint till ett par blå jeans :)

                

Vet inte om den var så fin men det fick följa med på köpet. Och om jag inte använder ute bland folk så kan man ju iaf ha den som natt tröja :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0