söndag

Sitter nu på söndag eftermiddag i min säng och skriver på detta inlägg. Iaf vad har jag gjort idag då? typ ingenting suttit och tittat tv  åå gjort lite nytta med att tvätta kläder! Hur lung dag som helst enda tills mamma och pappa kommer hem och jag ser att dom köpt 4 paket jordgubbar! Fundera lite smått vad vi ska ha så mycket jortgubbar till ?  i samma veva kommer mamma in och frågar tror du att det räcker till alla? Vilka andra o_0 ? men Staffan, mormor mm....   VA var det idag som dom skulle komma, har totalt glömt bort ! Panik städa rumet och hoppa i duschen!!!

Tänkte på en lustig sak nu i veckan tappade jag en av mina lösnaglar på golvet uti sängen och jag har nu letat denna nagel, lyft och flyttat på sängen flyttat alla lådor under sängen, lyft bort emlimentet mm.. men har inte kunnat hitta den!  Och nu precis efter att jag duschat och skulle hämta lite kläder ur skåpet känner jag att jag kliver på något och wola nagel som jag letat efter är nu funnen haha ja hur det kan gå :)




 
Tänk vilken fantasi människan kan ha o_0    Jag personligen skulle aldrig köpa mig sånna här skor! är def.. inte min stil :S  Dom borde inte vara så sköna att gå i, ett litet fel steg och din fot är bruten

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0