Tänk att en så lätt uppgift kan bli så svår?

Tidigare idag så har jag och mina föräldrar varit in till Luleå för att titta på nya tapeter till mitt rum, och ärligt så har jag inte lätt för att bestämma mig :/ lider av beslutångest! Men jag fick mig ju tapeter till slut endå ;) och läntar tills det kommer upp på väggarna så att man får se resultatet.

Min far gav mig en uppgift innan vi for till stan han ville att jag skulle mäta  längden på väggarna och höjden med! så att man vet på ett ungefär hur många tapet rullar som behövs.
Enligt mig en enkel match! Men det visade sig att det inte var lika lätt som jag trott!

Kortsidan: 3,35
Långsidan: 2,70
Höjden: 2,10

Har ingen aning hur detta gick ihop, men långsidan var då kortare än kortsidan?  Säger bara att det är tur att man inte har gått bygg pogrammet eller siktar på att bli något innom bygg branchen!! 
Det blev då till att börja mäta om från början för att få fram dom rätta måtten :)

Längtar tills det blir nytt och modernt  :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0