VILKEN MORGON :S

Skönt har ganska precis komit hem, har varit en jobbig morgon måste jag säga. Runt 9 i morsse var jag på vårdcentralen och tog blodprover och fjollig som jag är så tycker jag att det gör ont :S 
Sen efter det var det bara att skynda sig hem å hoppa i duschen göra sig i ordning och fara iväg på Arbetsförmedlingen och prata med en snubbe ! läskigt som bara den :S  men som tur var så gick det väldigt bra och han var ganska så trevlig mot mig, men tråkigt nog kommer jag vara lika nerrvös nästa gång också *suck* 

Den som var mest jobbigt var att han har haft in mamma tidigare så jag fick några kommentarer om att jag var väldigt lik henne !  kan lägga ut en bild sen så får ni se "lika" vi är (:   (om jag nu får lägga upp en bild på mamma)

Nä nu ska jag och syrran cykla ner till jobbet :) ni får gärna kika in på henne blogg om ni känner för det, det skulle hon uppskatta :)  

http://nallelie.blogg.se/




Jobbigt ställe !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0