Student vagn och traktor =)

OJOJ idag då vi vaknade så såg jag av förvåning att nästan ingen mådde dåligt eller jo folk mådde illa men man hat sett värre !!

Iaf så har vi idag klätt våran student vagn så att den är redo att användas i morgon och det kommer bli så kul, sjunga tills vi dör x)

  






Haha fan va kul jag tror jag dör :) Onsdag - Torsdag har nästan hela klassen varit hem till Sanna och haft en klass fest och det är den roligaste festen Ever!"!  Det blev mkt prat och spel som bla.. ölspelet, hemma gjort sanning eller kosikvens = cp frågor :/ och så bål brännboll mm.. under kvällens lopp och alla blev bara gladare och gladare längre in på kvällen vi kom.

Förutom klassen så kom Patriks kusin Rickard och hans kompis i rasta flätor, Sen kom Thom utklädd som en i gruppen kiss och skadade Lisa så här lagomt till Studenten haha som tur är går han ju OP haha ;) Sen kom Hannas kompis Sandra & hennes kille och några kompisar till han !! Och så blev det Bål brännboll och det är det roligaste jag gjort på en fest, jag menar hur många "spelar" spelet i slutet typ igen, folk ligger på bög och skrattar åt annat kastar bollen åt fanders mm..  :)   

Sen så sov nästan alla över och det gör ju att det blir en "bättre" sammanhålling på festen =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken underbar kväll det var alltså! Förutom att jag blev mosad av Thom men haha vad gör det, det gick över dagen efter förutom min mobil som fortfarande är kraschad xD Bålbrännbollen var det bästa!! :D Men som sagt, högen på bögen! Alla är bögar för alla ligger på alla xD :D

2009-07-25 @ 11:03:15
URL: http://liisasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0