Lördag 27/6

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga :0 alltså jag försöker förtvivlat lära min syster att damsuga men de går inte .. blir ett IG varje gång. Jag får gå runt med en mindre damsugare då hon är färdig och ta bort skräp :S Jag menar hur svårt är det att damsuga ??

JAG- Kan du damsuga nere i duschen också ?
SYSTER- Ja det kan jag göra!

Går ner en stund senare och

JAG- Du har ju inte alls damsugat i duschen!! kom ner och gör det!
SYSTER- Men det har jag ju visst gjort! Jag har ju damsugat "I" duschen!
JAG- Menade ju att du skulle ha damsugat badrummet och inte I duschen !
SYSTER- Jaha men säg det då!!

Lite roligt var det!! men jag förstår inte vad som är så svårt med att damsuga?  Som i Badrummet "hoppade" hon från tröskeln in dusch kamin? hon kan ju inte ha missat skräpet som var på golvet, men tydligen det! 


                                           

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ojojoj, satan vad varmt :)

jodå, solat&badat <:

2009-06-27 @ 21:19:48
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindberg

Söt syster ;)

2009-06-29 @ 12:36:19
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0