Måndag

Dagen efter helgen eller första dagen på den nya veckan ... haha stört jag vet !

Var ju som sagt och tränade igår för första gången på väldigt länge och det känns att man tappat mkt genom att ligga på latsidan!!   Iaf.. så varade våran träning i 2 timmar och helt slut efter det, direkt efter våran träning hade herrarna träning så .... jag och jenny stannde och tränade ytterligare 1 timme  med dom :O  Va fan tänker man på ta död på sig själv på första träningen!  Var iaf.. kul att träna med dom trotts att  man kanske inte hinner med i alla svängar, grymmt högt tempo vill jag lova!! men vi behöver den träningen :)

Idag har jag iaf.. sjukt ont i kroppen  och så går det om man ligger på lat sidan -.-

hmm... hänt mer idag då ? Varit och jobbat och hjälpt kunder hitta det dom vill ha. Tänka sig att det började regna lite idag också, börjar bli less på detta shitväder, vill ha sommar och sol :)



Kommentarer
Postat av: Znibbans

ska vi följa varan på bloglovin ? :)

2009-06-15 @ 22:07:52
URL: http://znibbans.blogg.se/
Postat av: R I T A ♥

Fint foto :D

Jobbigt att träna så länge, men duktig du är! (:

2009-06-15 @ 22:10:06
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0