8 dagar kvar och min sista skoldag idag =)



Skål  =)




Blev så nöjd med det här armbandet, tyckte att det blev skit snyggt om jag får sägad det själv :) synd att det bara inte går att få samma "glans och skarpa färg" som det är i verkligheten :/





En ljus lyckta som jag gjort på skolan åååååå jag tycker att den blev bra :P
(hopp & våga)








  
Under lägg...





Hittade dem här snygga glasen och var bara tvungen att köpa dom =) tycker att dom kommer passa perfekt till nästa veckan :D
om ni inte ser vad det står så ska jag säga att det står FAN VAD VI ÄR BRA (ES3A)  :D och det stämmer ju på pricken ! :)

Fan nu är det bara 8 dagar kvar tills vi slutar skolan .. Känns faktisgt lite tråkigt om jag ska vara ärlig och då får folk tycka att man är dum i huvudet!! Men det är bara s jag känner :) men nu ska vi ju ta vara på nästa vecka och det kommer bli så himmla roligt som kommer bli minnen för livet :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

Längtar tills studentveckan börjar blir skoj! :D

hörde att vi skulle vara hos dig månd, kl 2? är det rätt?

2009-06-05 @ 00:06:25
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0