=)

Tack för gårdagen som var helt underbar <3 måste säga att vi hade det riktigt mysigt hos Danne som så snällt bjudit hem klassen som avslutning innan folk skulle splittras senare under kvällen.

Det blev utgång för alla men dock inte på samma ställe, var en ganska salig blandning några for på Pentryt, vissa på Statt och vissa på Valdinos. Själv  gick jag på Valdinos där det var knökfullt med studenter, har för mig att Amanda sa att dem hade sålt 400 förköps biljetter :O

Folk får säga vad dom vill då det gäller att dansa ute på pubben, de flesta i min klass tycker det är ganska tråkigt att dansa! Men faktum är att jag älskar att dansa, är ju typ det roligaste som finns! Är ju så att jag aldrig blir less, kan hålla igång hur länge som hellst :) Och tror att mina kompisar märker av det då jag drar med dom ut på dans golvet haha :)  


 



Älskade vänner nu är det slut på Es3a.... känns så overkligt att man gått färdigt skolan! allt känns precis som förut på så sätt att det är sommarlov och att skolan åter börjar i Agusti då man förväntans fullt  får träffa det människor man inte sett av, och höra och dela med sig av alla påhitt under sommarens gång :)

Es3a ni är den bästa klass jag haft, tack för alla roliga minnen och den enormt stora sammanhållningen vi haft <3
Tack vänner <3

(Nu är dom flesta arbetslösa och luspanka men jag hoppas att vi kan hitta på något billigt påhitt endå, så att man inte bryter kontakten helt ;D )


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kommer sakna dig också.

2009-06-13 @ 19:45:30
URL: http://leijoon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kommer sakna dig med Emmelie. Vi hade faan det bästa klassen i världshistorien<3 jag börjar snart gråta här hemma :( Vi måste ha återträff!!!

2009-07-25 @ 11:09:32
URL: http://liisasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0