Guitar hero och Kvartersbageriet

Haha ojoj var då ett bra tag sedan man var in här och skrev något vill jag säga !! 
Dagen i sig har varit super bra timmarna har bara rusat förbi ända fram tills nu :O

Började med att jag 10.00 imorse var jag på en kurs som heter arbetslivsresurs, där kursen riktitar sig till ungdommar som är arbetssökande (Lysande). Efter kursen följde Petra mig in till stan där vi något senare mötte upp nicklas, ida och en tjej till som jag nu inte kommer ihåg namnet på :S
Och tog oss en fika på  Kvartetsbageriet *GottGott*




Ser inte ut att vara så mkt för världen! men det är hur tok mysigt som helst där inne :D och gott fika har dom också :)


Sen under lunch tid följde Petra och Nicklas mig hem där det spelades Guitar Hero och jag bjöd på julmust, pepparkakor och sockerkaka. (mkt fika idag)



Sen har jag och Petra funderat på att börja en kurs som börjar till veckan men måste dock först se om de fungerar frän arbetsförmedlingens sida först.. känns lite bråttom eftersom att det inte var så många platser kvar :/  Hoppas det går vägen iaf!!!







Kommentarer
Postat av: Emelie Lindberg

åh vad mysigt med fika : ) Hoppas det går fint på kursen! :)

2009-11-25 @ 17:14:33
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0