Blekfis = Sola solarium

God morgon sitter nu och äter gröt till frukost *GOTT* äter gärna gröten med mer sylt än gröt så igenterligen skulle man kunna säga att jag äter sylt med gröt på morgonen. Och som gammal visa får ju inte hunden glömmas, han får gröt varje morgon och glömms det blir han på dåligt humör :S

Dagens plener:

  • Damsuga huset
  • Städa
  • SOLA SOLARIUM!!!!
Nu då det börjar bli vinter blir man ju så helvetes blek och man ser sjuk ut hela tiden. Har aldrig solat solarium tidigare men känner att det ska bli ändring på det nu.  Okej det sägs om att man kan få canser av att sola solarium och det kan man garanterat få, läste på internet att man ökar risken 50% med att få hudcanser om man solar en gång i månaden!

Men att sola någon gång till och från borde inte skada utan dem som verkligen ligger i den riksonen för att få någon form av hudcanser borde vara alla det fjortisar som solat "al the time" och ser ut som pepparkakor mitt i vintern :S (110% chans att få hudcanser!)  Att se ut som pepparkakor under vintrarna ser ju inte heller helt norrmalt ut, man ska vara lite blek men kanske inte lika blek som en mjölk paket som jag själv många gånger fått höra att jag är :/ men som sagt nu ska det bli ändring på det !! :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0