Massakerat på Morgonen !!!

På morgonen vaknade jag upp runt 11 och gjorde mig i ordning och gick ut med hunden på en liten promenad och när jag kommer hem igen och går in i vardags rummet ser jag att han haft det fruktansvärt roligt på morgonen då jag sovit.  
 Jag garanterar att leksaken gjorde ett fruktansvärt motstånd och var väl därför som han var tvungen att slita leksaken i bitar! Trotts att han redan en gång lekt kirug och slitit av huvudet på den så tyckte han väl att det var dags att amputera ytterligare en gång till.  





Kommentarer
Postat av: Natalie

hahahahahahahhahahahahahahah x) Fan bra skrivet ;)

2009-10-28 @ 22:30:45
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0