"Vem kan slå Filip och Fredrik"

Nu har jag sett filmen Natt på museum och det var hyffsat bra måste jag säga, helt klart se värd. Dock så går det ju aldrig att jämföra med den första filmen eftersom att film nr1 i alla lägen är bäst :)  

Sitter nu och ser "vem kan slå Filip och Fredrik" hyffsat bra måste jag säga!! Skulle vara hur roligt som helst att själv få vara med i sånna där tävlingar :D   
Känns som att det blev enormt mycket tv tittande idag! Kan vara skönt med sånna dagar ibland också :)   
 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo visst är de! :D



Jaha men så roligt :) får du betalt då eller?

Jo jag hörde de ^^

2009-10-19 @ 17:12:05
Postat av: Jenny

Joo visst är de! :D



Jaha men så roligt :) får du betalt då eller?

Jo jag hörde de ^^

2009-10-19 @ 17:12:47
URL: http://drivenunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0