♥ LOVE ♥

Jag vet att klockan är mkt och att jag borde sova vid det lagret.... kände bara att jag var tvungen att skriva ett kort inlägg här i bloggen innan jag stänger för ikväll!
Idag har det varit en sån där jobbigt dag, väldigt mycket kännslor i kroppen! Jag saknar dig otroligt mycket...trots att vi sågs senast igår! Jag vill vara i din närhet hela tiden, jag vill hålla din hand, krama dig, pussa dig.
Jag hade viljat att du hade varit här och nu så att jag kunnat krama om dig och ge dig en sån där härlig godnatt puss ♥ Sen då du somnat ska jag fortfarande hållt om dig och tänka på hur otroligt glad/lycklig jag är över att få vara din tjej! Du är finaste killen på jorden jag ÄLSKAR DIG ♥♥♥ 


(Gammal bild)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0