Ur&penn

Nu är det snart dags att gå och lägga sig så att man orkar upp imorgon och fara på praktik, blir min första dag på butiken Ur&penn. Tror det är ett perfect ställe för mig kommer trivas som "handen i handsken", mycket smycken och klockor LOVE IT!

Runt halv sju ikväll började min killes bilfärd ner mot södra Sverige, där han kommer jobba i drygt 2 veckor framöver.
Han och sina 2 arbetskamrater har fortfarande en lång bilfärd kvar och är inte framme än på långa vägar, de kommer att köra ner till Sandarne ikväll där det delvis kommer att bo under det här veckorna.

Det är en ganska bra bit mellan Piteå och Sandarne..... Så undrar vart i vårat avlånga land min kille befinner sig nu??
2 veckor går ju ganska fort??? kan ju alltid försöka inbilla mig det iaf ;)  Går nog ganska fort, så vi syns snart :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0