Hur gör jag??

Nu kommer lite tankar men framför allt mina kännslor ut! Denna söndag började väldigt bra men dessvärre slutade den sämre mellan personer som jag älskar och som älskar mig! Min pojkvänn och min far blev riktigt ovänn idag och vem är det som drabbas om inte lilla jag? Ingen vill ha något med varandra att göra och så är det bara! 
Jag som flickvänn i det här läget vet inte alls hur jag ska reagera.. känner mig splittrad och ledsen och vet inte alls vad jag ska ta mig till!! Går inte vänta ut striden eftersom att båda är tjurskalliga, det enda sättet är att någon av personera ber om ursäckt och tar insiativet till att lösa detta! Frågan är ju bara hur länge det tar?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

För din skull borde dom sluta vara tjurskalliga.

2010-08-29 @ 23:41:07
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas att det löser sig!

2010-08-31 @ 09:34:38
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0