En fika på stan

Ännu en dag har gått.. dagen gick bättre än väntat! Trodde mig dock att det skulle bli jobbiga diskutioner angående vad som hände igår! Blev några tårar som rann ner för min kind och lär nog bli så ett tag framöver också.

Har gjort ganska mkt idag =) Har varit på stan med Tina där vi kollade runt på det mesta, åt mat, tog en fika, solade lite solarium mm..
Christian har visat upp sin nya bil han köpt idag, riktigt fin måste jag säga bra märke är det också.

Sen nu under kvällen har jag, Emelie Lindberg, Tina och christian suttit och grillat lite korv/marshmallow. Blev också ett tappert försök att grilla en genom frusen majskolv.
Så i det stora hela har det varit en super bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0