Tvångstanke

Så då var det Tisdag ja!  Börjar att få tvångs tankar angående söndagen!! Tänk om jag tagit min egen bil och farit hem och lämnat grejerna då hade detta aldrig hänt! Tänk om att jag sagt att vi åker i min bil ist för din bil då hade det heller aldrig hänt. Men om vi hade tagit min bil så hade problemet med däcket fortfarande funnis kvar och man hade kanske upptäckt det i ett dåligt tillfälle och varit med i någon bilolycka, så på så sätt var det ju bra att vi tog hans bil och upptäckte det där med däcket på ett bra och lugnt ställe. Men Inget av detta skulle ha hänt om det hade varit ordentligt gjort från första stund. Då hade det varit frid och fröjd för alla men speciellt för mig och min själ/hjärta.





Men samtidigt nu får jag inte gräva ner mig för mkt, har ju trotts allt väldigt fina kompisar som jag drivs att umgås med så för deras skull håller vi humöret på topp :) Som igår då Christian Tina och Emelie kom och grillade hos mig, de fick mig att tänka på annat för en stund och det kändes otroligt bra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man får inte gräva ner sig för mycket. Man ska vara snäll mot sig själv: )



Det var kul att ses, vi gör om det snart, emme! <:

2010-08-31 @ 16:21:33
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0