Bitch

Arg och får det bara inte ur huvudet måste få berätta varför min syster varit ledsen idag.
Min kära lillasyster Natalie ( hon är 16 och längre än mig :S) hade planerat in att fara på Luleå kalaset med 2 kompisar, tanken var att hon först idag skulle fara iväg till rosvik och sova där till imorgon där det sedan skulle bära av till luleå för festival.

Det blir inge festival för Natalie i helgen! Personen i rosvik som hon skulle sova hos och gå på festivlan med hade tydligen redan lovat att gå med ytterligare 1 person, och den personen i sin tur betsämde att dom inte kunde vara mer än 3 personer! Så kompisen som natalie skulle sova hos ikväll lyder snällt sin andra kompis vink (för att inte såra henne då) och lämnar plötsligt Natalie som hon planerat med i sticket!!!!! Och sårar Natalite istället.

Det som är synd är att det alltid,alltid alltid är natalie som blir utstött och det är inte första gången det händer. Och det är alltd samma, en bestämmer.. den andre till inte såra och den 3 Natalite blir utstött och sårad!
Vad är det för jävla sätt att behandla folk... så beter man sig inte bara! I mina ögon är hon en äkta BITCH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0