PMS

Nu är det PMS vecka och det känns i hela kroppen :O hela jag är som en bergodalbana reagerar för minsta lilla töntiga grej. Varför måste bli så?  Nog för att jag inte brukar reagera så starkt just under denna vecka så är det ändå jobbigt att behöva ha det! och endå jobbigare då man får hormon svängningar :S
Lider med er som jämt får hormonsvägningar måste vara jätte jobbigt i längden!

Hur som helst så fick jag besök av Tommy och Christian ikväll och det var väldigt roligt att dom titta förbi trotts mina Pms stunder. Så vad har vi gjort ? suttit och pratat, jag har bjudit på semla, tittat på blocket efter skotrar/bilar, spelat spel och titta på OS (fina flickor som var med i OS eller hur grabbar haha ;)
Slapp ju iaf vara själv denna torsdag kväll, alltid kul med fin främmande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0