Polisanmälan! Mot äckel

Så då var men hemma efter jobbet, lång dag med lite folk och mycket regn/kallt. Tråkigt men det går ju inte bestämma vädret så det är bara att le riktigt stort och se glad ut :)

Så vad menar jag då jag skriver polisanmälan??
Jo ni alla vet att  det finns riktigt många äckliga människor i vårat land och det är vidrigt. I våran lilla stad Piteå finns det en man i 30 års åldern som kör omkring i en vit lite nyare skåpbil med grön/svart text på sidorna. Fram i passagerarsätet har han en stor korg med klubbor som han delar ut till alla söta små flickor som han spanat in från topp till tå! Samtidigt som han försöker lura på dig klubban kommer det ut många stötande ord och blir väldigt närgången.
Idag under jobbet då jag står vid kassan kommer denna man in och har med sig sin korg med klubborna och säger: "Hej gullet vill du ha en klubba" menar hur äcklig får man vara?! Tur nog var jag inte själv på stället, min syster var där och min far kom precis efter att han frågat om jag viljat ha klubban!
Men tänk om jag varit själv? Vad hade då hänt, hade han blivit jätte närgången och tvingat mig göra en massa saker som jag inte velat, eller han kanske hade släpat in mig i skåpbilen och vad hade hänt där? Vem vet!! Han vill ju något mer än att ge söta flickor klubbor och sliskiga kommentarer! Tänk om han frågar någon liten tjej på 10-12 år tänk på allt hemsk som kan hända, fy fan nä nu vill jag skriva mer om det här blir illa mående av allt som denna man skulle göra mot alla söta små flickor! Bort med alla äckliga människor från jorden!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0