Cubus

Nu var det färdig jobbat för idag! Har haft en super skön dag med sol/varme och eftersom att jag jobbar ute så får jag ju lite färg på mig... det gillas ;) Ibland är det otroligt roligt att få diskuterar med kunder som är betydligt äldre än vad jag är och som tror att dom kan trycka ner mig bara för att jag är yngre än dom! Dagens diskution vann jag lätt som en plätt och kunde nästan inte hålla mig för skratt för den lilla sak hon ville diskutera om haha :)

Efter jobbet for jag och syrran in på ur&penn där hon bytte sin klocka som hon fick i examens present (jag tyckte det var en fläck/märke på glaset och ville att hon skulle byta till en lika dan fast utan fläck/märke på) + att vi kortade armbandet på den så att hon kan ha den :)

Nästa stopp blev Cubus, där var det 40% på alla kläder hittade massvis med kläder och smink som jag ville köpa! Men eftersom att jag inte i gjord av pengar för stunden så blev det inte så mycket köpt. Blev bara en kavaj, spettsklänning och lite underkläder.  Bilder på kavaj & klänning kommer att läggas upp imorgon :)




Like the color!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med shopping :) Finns ju outlet, vid hemmakväll, där det finns kläder för max 50 :- från monki & cheepmonday :D

2010-06-17 @ 22:03:18
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha okey men då vet jag :D Vart så nyfiken & det kände som att personen kände mig vilket var sant <: Då kan jag ju ta bort det förra inlägget ;)

2010-06-17 @ 22:39:14
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Flicka!

Vilken fin bh!! På cubus sa du? Ska gå in och kika där nästa gång :) Vad är det för storlek på din? :)

2010-06-18 @ 19:12:38
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Oj, va jobbigt! :(!

tackar :D

2010-06-18 @ 19:58:21
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0