Bastu + Energi dryck

Går kvällen var toppen bra, skulle först ut till hortlax och se på film med grabbarna men det blev inget av det pga brist av bil! Så det blev en hemma kväll med syrran ist, bastade med lite tända ljus och go pratade (var länge sedan) Hårinpackning + peeling, Kändes otroligt skönt för kroppen att få ut all skit ur porerna! Så nu är man som en ny människa ;)

Hade problem att somna igår! Tycker ju att man borde somna ganska fort efter att man suttit i bastun över 1 timme. Men inte det... var hur klar vaken som helst inatt, när klockan var 3 var jag tvungen att ställa om avstäningstiden på tv:n, kunde för mitt liv inte förstå varför jag inte kände mig trött.........!!
Vi har köpt hem en ny essens som smakar som energidryck, riktigt go faktiskt så jag drack lite över en halv liter utav det igår kväll och det jag då inte visste var att det har samma effekt som enerigi drycker! Så det var ju inte så konstigt att jag låg vaken länge utan att känna mig ens en liten smula trött!



Hittade inte något kort från våran nuvarande bastu så det fick bli ett kort från vårat gammla hus :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysig kväll du verkade ha igår : )

2010-03-26 @ 15:26:23
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: syrran :)

ROSVIK !=) <33

kan inte du ta och skicka dom bilderna till mig ? :)

2010-03-26 @ 19:50:16
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0