Lacken :S

Tjenare Tjenare allihopa :) var ett tag sedan jag skrev här nu... men ska berätta vad som hänt under dagen.
Dagen började med att jag och killen fick skotta oss från lillabodan (där han bor) in i det vanliga huset!
Sen efter frukost var det bara att gå ut och försöka skotta fram husbilen (som vi ska ha ner till ELMIA i Jönköping), har ju snöat hur mkt som helst man får skotta hela tiden den är *hemskt* och det värsta är att det aldrig slutar att snöa heller! iaf så fick vi ju fram husbilen tillslut och på köpet på det han jag repa lacken på Tommys bil med spaden -.- har gjort mig jobb till våren!



Så va händer nu närmare kvällen? Vi sitter ett gäng i Tommys garage och spelar data, riktigt mysigt måste jag säga :)  kommer bild på det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0