Mood Hårfärg

Grått väder är det minst sagt idag :S man blir ganska så nedstämd, men då får man ta vara på möjligheten att göra tråkiga saker eftersom att man inte kan vara ute! Som ex att städa rummet och tvätta kläder.

Btw jag färgade mitt hår igår. Eftersom att alla säger att färgmedelet MOOD är så himmla bra så provade jag på det och om jag skulle få ge det betyg mellan 1-5 där 5 är är topp betyg, så skulle det bli en stark 1! Fungerade inte alls på mitt hår, håret såg exakt likadant ut då jag sköljt ur håret! inte ens utväxten försvann :O blir galen på sån här skit, ska det vara så svårt att färga håret blont? Iof så vet jag inte om de är skillnad på förpackningarna, eftersom att det finns förpakningar som är röda och blåa? Tog en blondfärg som var i en rödförpakning och det funkade inte! Så frågan är ju om det skulle fungera om man tog en som var i en blå förpakning!! Vad är skillnaden?





Före och efter färgning...!
Saknar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha :D jag är ju med min pojkvän i Luleå! :D

2010-03-20 @ 21:28:31
URL: http://drivenunder.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycke Emmelie! :D

2010-03-24 @ 18:00:31
URL: http://drivenunder.blogg.se/
Postat av: Bella

Du skulle tagit de blåa förpackningarna, jag brukar köra på ULTRA blond, då har jag blekt mitt hår från svart till blond ;) med den..

2010-03-31 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0