Värme vart tog du vägen?

Så var denna dag snart slut! Har varit en helt okej dag... dock så har det ju blivit så helvetes kallt + att det har regnat som tusan idag :O  Vart tog våran sommar värme vägen ????  den har varit bort i drygt en dygn och jag saknar den redan.

Som det vanliga så har jag ju varit på praktik idag... trivs som bara den :)  skulle idag till att byta en sprint på en klockan och slant med vertyget jag använde rakt in i fingret! vasst var den och ont gjorde det, vilket resulterade till blod.
Under lunchen följde jag Tina till cafe piteå där hon hon köpte sig en jätte god mjukglass tro mig jag smaka ;)



Jag och findus :) han är verkligen inge linslus! eller ja ibland då han vill och det är ju inte ofta och idag ville han inte vara med på kort.

Kommentarer
Postat av: *Nallelie*[foto,vardag]

klart vi är ! :D

2010-05-25 @ 11:20:44
URL: http://nallelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0