Mys på Nodo ikväll men en väldigt god vän

Dålig bloggning idag jag vet. Har som inte haft tid att blogga idag, började dagen med att jobba från 9-18 och faktiskt så gick det väldigt bra överraskande bra! Fick stå i kassan hela dagen så att jag skulle lära mig den, och det har jag väl som så gott som gjort nu ;) Men jag har aldrig trott att det skulle vara så jobbigt att stå i kassan... säger bara jävla hjärn gympa! Är länge sedan jag varit så trött i huvudet att jag glömt bort hur man gör/löser problem mm! Får hoppas på nästa gång att jag får göra lite annat så att man hinner vila hjärnkontoret lite. 

Han komma hem från jobbet och slänga  i mig lite mat innan Tina ringde och frågade om jag ville följa med henne på Nodo och ta en kaffe eller nått. Var riktigt mysigt att bara sitta och prata och helt enkelt må gott :)  Trodde dock att det skulle vara lungt där ikväll men det var fullt med folk som satt och tog sig en pilsner åt lite mat mm.

På tal om mat så for vi sen till Sunes och åt eller Tina åt och jag satt och kollade på "After Dark med Babsan" som visades på tv :) Blev kvar där ungefär 1 timme pga av att vi ville se klart pogrammet.

En toppen dag enligt mig!!!







Lite gott ser det ju ut iaf ;)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra att vi båda hade mysigt : )

2010-09-24 @ 00:22:18
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0