Gud vad jag saknar mitt röda hår ibland :(

Klockan är nu ca 20 min över 11, känns som att klockan är så mycket mer :O  Tycker det är jobbigt då det känns som att klockan är så mycket mer än vad den igentligen är, igentligen så är det ju ganska bra för då kan man ju sitta uppe en stund till om man vill ;)

Men som det känns nu så vill jag sova eftersom att denna dag känns så otroligt lång, och den blev plötsligt ännu längre nu då jag kollade på klockan. Önskade att klockan vore mer så att man måste känna sig tvungen att gå och sova, men nu då klockan är så lite så får man ju nästan tvångs tankar att gå och sova tidigt då klockan känns så lite!  Märkligt att det blir och man känner så :(


Gud vad jag saknar mitt röda hår ibland :( Snyggt men är en jobbig färg att ha och göra med.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0