Sista natten hemma=ångest

Då har man varit på full rulle hela dagen! Först blev det en sväng till luleå där jag shoppade lös på Biltema, Rusta, Jula, och Dollarstore så nu finns det lite grejer till lägenheten iaf! Måste nog dock fara ner en sväng till på Dollar och Öb imorgon och köpa lite små fix så att man kan bo i läggan. Har även varit runt på jätte många möbelaffärer idag för att spana in en lämplig soffa, inte lätt då det finns miljoners av dem =0

På eftermiddagen blev det att börja flytta in i lägenheten, och försättning av flyttning sker imorgon då även sängen och tv kommer att komma dit så att jag kan sova där!! :D ROLIGT !!! :D

Efter en lång dag på stan och flyttning är jag nu en trött krigare som längtar efter kudden.
Börjar som smått inse att det är sista natten hemma nu inatt och det gör lite ont i kroppen :( jag älskar mitt hem, min familj, min katt... ja allt!! känns på något sätt så himla tungt och ledsamt då jag tänker på det hela kroppen skriker nej av ångest, men samtidigt är det väl dags att flytta nu då jag snart är 21 näst intill vuxen.  Men samtidigt ska det känns skönt att få prova på att få flytta och leva själv, lite skrämmande men roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0