Soffa är nog det enda som saknas nu :P

Skönt då var det som bara kläder som saknades :D eller ja har ju ingen soffa än, så det måste införskaffas! Men tror dock att det är det enda som saknas nu?!! Har varit korta men dyra dagar, men verkar som att jag har det mesta nu :) Blir btw att äta nudlar resten av månaden haha.
Igår kom det över lite kompisar och vi "invigde" det lite fint med att grilla och mys dricka, och på det sjöng vi singstar hela kvällen ut! Vet inte hur mkt det hörde ner till grannarna, tror att det är ganska så bra isolerat.
Just nu sitter jag i killens lägenhet och väntar på att han och hans kompisar kommer hem, har varit på "strippen" som det så fint kallas. Är då bilar tävlar mot varandra osv..  var där tidigare idag men åkte hem i förväg och gjorde mig iordning. Så nu blir det crusing och sen utgång, ska bli riktigt roligt :) Det bästa av allt är att jag har nära hem sen, tar 3 min att gå från krogen till lägenheten :)
// Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0